نقاشی

ساخت وبلاگ
این کارت شامل آیات سوره مبارکه ضحی همراه با یک نقاشی جهت رنگ آمیزی متناسب  باهر آیه می باشد. با چاپ این کارت ها بر روی برگه های A4، پس از حفظ آیه و معنی آن قرآن آموز نقاشی مربوط به همان آیه را رنگ آمیزی می کند. و وقتی همه نقاشی ها رنگ آمیزی شد، به کارتهای تکمیل شده، جایزه تعلق می گیرد :

نقاشی سوره مبارکه ضحی

 

نقاشی...
ما را در سایت نقاشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : cpaints7 بازدید : 377 تاريخ : سه شنبه 28 اسفند 1397 ساعت: 21:20

این کارت شامل آیات سوره مبارکه زلزال همراه با یک نقاشی جهت رنگ آمیزی متناسب  باهر آیه می باشد. با چاپ این کارت ها بر روی برگه های A4، پس از حفظ آیه و معنی آن قرآن آموز نقاشی مربوط به همان آیه را رنگ آمیزی می کند. و وقتی همه نقاشی ها رنگ آمیزی شد، به کارتهای تکمیل شده، جایزه تعلق می گیرد :

نقاشی سوره مبارکه زلزال

 

نقاشی...
ما را در سایت نقاشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : cpaints7 بازدید : 230 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 11:18

این کارت شامل آیات سوره مبارکه بینه همراه با یک نقاشی جهت رنگ آمیزی متناسب  باهر آیه می باشد. با چاپ این کارت ها بر روی برگه های A4، پس از حفظ آیه و معنی آن قرآن آموز نقاشی مربوط به همان آیه را رنگ آمیزی می کند. و وقتی همه نقاشی ها رنگ آمیزی شد، به کارتهای تکمیل شده، جایزه تعلق می گیرد :

نقاشی سوره مبارکه بینه

 

نقاشی...
ما را در سایت نقاشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : cpaints7 بازدید : 312 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 11:18

این کارت شامل آیات سوره مبارکه قدر همراه با یک نقاشی جهت رنگ آمیزی متناسب  باهر آیه می باشد. با چاپ این کارت ها بر روی برگه های A4، پس از حفظ آیه و معنی آن قرآن آموز نقاشی مربوط به همان آیه را رنگ آمیزی می کند. و وقتی همه نقاشی ها رنگ آمیزی شد، به کارتهای تکمیل شده، جایزه تعلق می گیرد :

نقاشی سوره مبارکه قدر

 

نقاشی...
ما را در سایت نقاشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : cpaints7 بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 11:18

این کارتها شامل آیات سوره مبارکه علق همراه با یک نقاشی جهت رنگ آمیزی متناسب  باهر آیه می باشد. با چاپ این کارت ها بر روی برگه های A4، پس از حفظ آیه و معنی آن قرآن آموز نقاشی مربوط به همان آیه را رنگ آمیزی می کند. و وقتی همه نقاشی ها رنگ آمیزی شد، به کارتهای تکمیل شده، جایزه تعلق می گیرد :

نقاشی سوره مبارکه علق

نقاشی سوره مبارکه علق

 

نقاشی...
ما را در سایت نقاشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : cpaints7 بازدید : 273 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 11:18

این کارت شامل آیات سوره مبارکه تین همراه با یک نقاشی جهت رنگ آمیزی متناسب  باهر آیه می باشد. با چاپ این کارت ها بر روی برگه های A4، پس از حفظ آیه و معنی آن قرآن آموز نقاشی مربوط به همان آیه را رنگ آمیزی می کند. و وقتی همه نقاشی ها رنگ آمیزی شد، به کارتهای تکمیل شده، جایزه تعلق می گیرد :

 

نقاشی سوره مبارکه تین

 

نقاشی...
ما را در سایت نقاشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : cpaints7 بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 11:18

مسابقه نقاشی شرکت نفت به تاریخ 10 اسفند 1397با موضوع داستان مصور در مورد حضرت زهرا سلام الله علیها (کوثر) برگزار گردید:  ضمناً برای کسانیکه شعر سوره مبارکه کوثر که موضوع نقاشی بود را حفظ نمایند و فایل نقاشی...
ما را در سایت نقاشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : cpaints7 بازدید : 321 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 11:18

این کارت شامل آیات سوره مبارکه انشراح همراه با یک نقاشی جهت رنگ آمیزی متناسب  باهر آیه می باشد. با چاپ این کارت ها بر روی برگه های A4، پس از حفظ آیه و معنی آن قرآن آموز نقاشی مربوط به همان آیه را رنگ آمیزی می کند. و وقتی همه نقاشی ها رنگ آمیزی شد، به کارتهای تکمیل شده، جایزه تعلق می گیرد :

<strong>نقاشی</strong> <strong>سوره</strong> <strong>مبارکه</strong> <strong>انشراح</strong>

 

نقاشی...
ما را در سایت نقاشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : cpaints7 بازدید : 474 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 11:18